piątek, 5 lutego 2021

27 faktów o mnie na 27 urodziny

Dziś dzień moich urodzin. Kończę 27 lat i czuję się z tym bardzo dobrze. To chyba jedne z szczęśliwszych urodzin kiedy czuję się "na swoim miejscu". Poprzednie kilka lat urodziny spędzałam wśród ludzi, do których nie pasowałam, w kraju do którego nie pasowałam, byłam trochę jak niepsujący puzzel w układzie, a teraz w końcu jest dobrze i niech tak pozostanie. Oby kolejne urodziny były takie, a najlepiej jeszcze lepsze :) 




Pomyślałam że z tej okazji napiszę spontaniczny post, dzięki któremu będziecie mogli mnie lepiej poznać. Więc nie przedłużając zaczynajmy. 




1. Wierzę w prawo przyciągania i moc pozytywnego myślenia, wszelkie książki i filmy na ten temat mnie bardzo relaksują i wprawiają mnie w dobry nastrój.

2. Ukończyłam licencjat z filologii polskiej o specjalności dziennikarstwo, a jestem ogólnie nieśmiałą osobą, więc nie wiem co myślałam wybierając tą specjalizację. Chyba posłuchałam złych rad bliskich. 

3. Poznałam męża w Internecie i tworzymy udany związek już ósmy rok, tak więc miłość można poznać wszędzie. 

4. Wyjechałam do miłości za granicę, lubię i nie boję się dużych zmian. 

5. Lubię czytać poradniki i romanse, to moje ulubione gatunki książek, mam jednak cały czas w planie przeczytać w końcu coś innego ;)

6. Zawsze czułam chęć pisania i dzielenia się rzeczami z innymi, od kiedy prowadzę bloga i instagram sprawia mi to dużo frajdy i cieszę się że w końcu się na to zdecydowałam. 

7. Jestem minimalistką, nie lubię mieć w domu dużo ozdób, tak samo jeśli chodzi o biżuterię czy strój - wybieram zawsze prostotę. 

8. Potrafię być bardzo oszczędna i dużo sobie odmówić jeśli mam jakiś duży cel zaplanowany. 

9. Wieczory najchętniej spędzam w domu z książką lub Netflixem i herbatą i nie uważam tego za nudę. 

10. Bardzo lubię podróżować - gdziekolwiek, nawet do sąsiednich miast, ważne żeby pobyć w nowym miejscu.

11. Udało mi się pojechać na wakacje na Korfu, na Majorkę i do Turcji i jestem z tego mega dumna. 

12. Teraz marzy mi się wyjazd na grecką wyspę Rodos - może za rok lub dwa ;)

13. Ważny jest dla mnie wygląd zewnętrzny i nie uważam tego za próżność, po prostu czuję się lepiej pomalowana i uczesana i robię to nawet jeśli wiem że będę cały dzień w domu. Inaczej mam gorszy humor. 

14. Moje ulubione sklepy odzieżowe to House i Stradivarius.

15. Jestem fanką zdrowego odżywiania, ale mam słabość do słodyczy (zwłaszcza teraz w ciąży).

16. Jestem jedynaczką i zawsze brakowało mi rodzeństwa. 

17. Uwielbiam owoce i codziennie jem jakiś owoc jako zamiennik słodkości. 

18. Pracowałam na studiach w kinie i zarabiałam 5.13 zł na godzinę, ale i tak się cieszyłam że w ogóle mam pracę :D

19. Wychowała mnie babcia i była to najważniejsza osoba w moim życiu, niestety od kilku lat nie ma jej z nami.

20. Podoba mi się prosty styl skandynawski we wnętrzach i tak urządziłam dom z myślą że prostota nie wychodzi z mody.

21. Miałam problemy z cerą i pomogło mi stosowanie naturalnych kosmetyków, teraz unikam jak ognia chemii w kosmetykach do twarzy.

22. Robię sobie sama hybrydy już wiele lat, w salonie na paznokciach byłam tylko dwa razy w życiu, nie lubię płacić za coś co mogę zrobić sama :P

23. Lubię pracę z afirmacjami, codziennie powtarzam różne afirmacje i czuję się dzięki temu bardziej spokojna i szczęśliwa. 

24. Mam psa od pół roku i zakochałam się dzięki niemu w tych zwierzętach. Teraz rozczula mnie każdy pies w Internecie czy na ulicy. 

25. Nigdy nie mów nigdy - zgadzam się z tym powiedzeniem, bo wiem ile razy w życiu zmieniłam zdanie diametralnie w jakichś kwestiach. 

26. Zawsze chciałam mieszkać w mieście, a wylądowałam na wsi :P

27. Szybko podejmuję decyzję, nie lubię nad czymś się długo zastanawiać. Mamy tak oboje z mężem przez co mam wrażenie, że idziemy jak burza z różnymi życiowymi decyzjami. Mimo że inni mówią, że to nie do końca dobre ja to w nas lubię. 


Komu udało się przetrwać do końca? 

Dziękuję za przeczytanie i obecność tutaj, no i za Wasz odzew. Mam nadzieję, że to nie moje ostatnie blogowe urodziny :) 

Pozdrawiam Was serdecznie! 




23 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Piękny wiek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego!:) Też często spędzam wieczory z książką i też wcale nie uważam tego za nudne (o ile się czyta ciekawa książkę);)

    OdpowiedzUsuń
  3. WSZELKICH NAJLEPSZOSCI! ja 1 lutego skonczylam 26, ale nawet nie wpadlam na taki swietny pomysl, jaki wpadlas Ty :) wiele podpunktow mamy wpsolnych :D nawet wakacje spedzilysmy w podobnych miejscach i tez mam zamiar zwiedzic Rodos. tez mam slabosc do slodkiego... no i tez nie uwazam spokojne wieczory w domku za nudne (wrecz przeciwnie i uwazam, ze sa potrzebne, bo jednak praca w ciagu tygodnia zobowiazuje)... pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :) Mamy dużo wspólnego, a rady bliskich potrafią nieźle w życiu namieszać. Lepiej słuchać własnej intuicji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! Też miałam iść na dziennikarstwo, chociaż jestem nieśmiała, więc jednak zrezygnowałam.. Wybrałam stosunki międzynarodowe, ale to też był błąd ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie kochana. Jest mi bardzo miło, że mogłam dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne fakty, wszystkiego dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! ♥ Fajnie, że urodziny spędziłaś, tak jak chciałaś :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego! Też lubię spędzać czas z książką lub Netflixem, jestem wtedy szczęśliwa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego :) Ja miałam 27 urodziny 4 lutego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na wpis, sto lat! Też poznałam ukochanego w Internecie i jest to miłość mojego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. super pomysł na wpis! Sto lat sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie posty :) Wszystkiego najlepszego! Mamy sporo wspólnego! Ja mojego faceta też poznalam przez internet i mam wśród znajomych mnóstwo takich par :) Tez lubie podróżować zarówno po Polsce jak i za granicę. Tez jestem jedynaczką, też robie sobie sama hybrydy i lubię sklep Stradivarius :D Również uważam, że wygląd zewnętrzny jest ważny - przede wszystkim uważam, że trzeba wyglądać ładnie i schludnie a nie jak fleja :p

    OdpowiedzUsuń
  15. 100 lat, 100 lat, niech żyje, żyje nam... Sabina! Wszystkiego najlepszego kochana! Bardzo lubię takie wpisy, dzięki nim, można dowiedzieć się więcej o twórcy :D

    Ściskam mocno, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że w końcu odnalazłaś ludzi i miejsce, przy których czujesz się dobrze. Nie ma nic lepszego, niż takie ustatkowanie się w życiu. Pasowanie do otoczenia :)
    Ja również poznałam mojego narzeczonego przez Internet, jesteśmy razem 5 lat i możliwe, że w przyszłym roku się pobierzemy. Podróżować to i ja lubię! Niepotrzebne mi są wakacje za granicą, bo uwielbiam poznawać nawet te najbliższe zakątki kraju :) Jestem w szoku tej stawki w kinie :o Ale fakt, każde pieniądze cieszą ;) Życzę Ci wszystkiego dobrego nie tylko z okazji urodzin, ale i ciąży. Mam nadzieję, że pięknie Ci minie ten czas :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przyjemny post, poprzez przedstawienie faktów dowiedzieliśmy się o Tobie czegoś więcej! :)
    Wszystkiego dobrego kochana, niech Ci się wiedzie w życiu!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin :D
    Też lubię spędzać wieczory z książką oraz herbatą i też nie uważam tego za nudę :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wieczory z książką i herbatką są najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Spóźnione najszczersze życzenia :) spełnienia wszystkich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego . Zazdroszczę tez chciałbym mieć tyle lat .😁 Super ze z tej listy można było się o Tobie sporo dowiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że mamy kilka wspólnych punktów :) ja również wyjechałam za miłością za granicę i tak jak ty lubię czytać romanse. Fajny wpis bo dzięki niemu mogłam się czegoś więcej o Tobie dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za wszystkie komentarze i obserwacje.
To dla mnie motywacja do dalszej pracy i rozwoju.
Odwiedzam wszystkie blogi, które zostawiły swój ślad.